close
8件事

徵求英文高手...

請幫我翻譯一些句子翻成漂亮且符合文法的句子.不一定要照字面翻.但請不要使用翻譯軟體!!!謝謝!!!1.我突然有一個點子2.我感到非常的悲傷(高興)3.他受了嚴重的傷4.有一件好(壞)事發生了5.他哭得非常大聲6.那天天氣很好7.我突然想到了一件事

那就是...8.自從那一天

我在也不做...事了
1.我突然有一個點子I have an idea out of a sudden.2.我感到非常的悲傷(高興)I feel extremely sorrow(happy)3.他受了嚴重的傷He is injured seriously.4.有一件好(壞)事發生了There is one thing good(bad) happened.5.他哭得非常大聲He cried out loud.6.那天天氣很好The weather was wonderful on that day.7.我突然想到了一件事

那就是...I suddenly remember one thing

and that is.....8.自從那一天

我在也不做...事了 Upon that day

I am not doing __________ anymore.
1.我突然有一個點子 I have an great idea in time.2.我感到非常的悲傷(高興) I feel very sorrowful.3.他受了嚴重的傷 He is injured seriously.4.有一件好(壞)事發生了 There is a good (bad) thing just happened.5.他哭得非常大聲 He cries loudly as a thunder.6.那天天氣很好 That day was a marvellous day.7.我突然想到了一件事

那就是... Something was thought by me

that was.....8.自從那一天

我在也不做...事了 Since that day

i have not engaged in .....(eg I have not engaged in painting the furniture.)
1. I got an idea!2. I am so sad (happy)3. He is badly hurt.4.Something good(bad) just happened.5. He cried out loud.6. It was pretty fine that day. ( it 在這裡指天氣)7. I just thought of one thing

that is----8. Well I am not doing it since that day.

徵求英文高手,徵求英文老師,公開徵求 英文,強力徵求 英文徵求英文,There is one thing,高手,天氣,I have an idea,英文,He cried out loud,翻譯,injured,句子

祈使句|動詞|英翻中|用語|翻譯|提升|翻譯機|英文諺語|命令句|文章|語言學|分詞|學英文|發音|練習|會話|怎麼學|專有名詞|演說技巧|文法|補習|詞性|單字|自我介紹|怎麼唸|演講稿|英文寫作|片語|句子|名詞|解釋|意思|語法|口語|中翻英|

8件事
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1405122216218如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    zdfhsdfgwerr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()